فقط باش فقط باش

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

فقط باش

فقط باش ... همین که هستی کافیست ...!

 

دور از من! . . .  بدون من !

 

چه فرقی میکند ؟؟!!

 

گل میخری؟خوب است...برای من نیست؟!نباشد...!

 

همین که

 

رختمان زیر یک افتاب خشک شود کافیست !



نظرات شما عزیزان:

اسرا
ساعت10:07---10 بهمن 1392
سلام.بیا تو هم سر بزن.اومدی از پست ثابتم و با کیک رو آیکن وبلاگ برتر بهم امتیاز بده.ممنونت...
dintolove.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ] [ 17:9 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
فقط باش

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

فقط باش

فقط باش ... همین که هستی کافیست ...!

 

دور از من! . . .  بدون من !

 

چه فرقی میکند ؟؟!!

 

گل میخری؟خوب است...برای من نیست؟!نباشد...!

 

همین که

 

رختمان زیر یک افتاب خشک شود کافیست !



نظرات شما عزیزان:

اسرا
ساعت10:07---10 بهمن 1392
سلام.بیا تو هم سر بزن.اومدی از پست ثابتم و با کیک رو آیکن وبلاگ برتر بهم امتیاز بده.ممنونت...
dintolove.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ] [ 17:9 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
فقط باش

قــــــلــــــــبــــــــ َشـــــــیــــــــشـــــه ایــــ

...سلامتی دختری که رفت تا عشقش به عشقش برسه

فقط باش

فقط باش ... همین که هستی کافیست ...!

 

دور از من! . . .  بدون من !

 

چه فرقی میکند ؟؟!!

 

گل میخری؟خوب است...برای من نیست؟!نباشد...!

 

همین که

 

رختمان زیر یک افتاب خشک شود کافیست !



نظرات شما عزیزان:

اسرا
ساعت10:07---10 بهمن 1392
سلام.بیا تو هم سر بزن.اومدی از پست ثابتم و با کیک رو آیکن وبلاگ برتر بهم امتیاز بده.ممنونت...
dintolove.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 دی 1392برچسب:, ] [ 17:9 ] [ اجی Asal ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
تاريخ : <-PostDate-> | <-PostTime-> | نويسنده : <-PostAuthor->
<-PostContent->
برچسب‌ها: <-TagName->,

ادامه مطلب